Vitamin Untuk Wanita (BEST)


Vitality Multivitamin & Mineral review
Vitality Multivitamin & Mineral testimoni (Malaysia)
 melalueca Vitality Multivitamin & Mineral feedback

Sesuai Bagi Mereka
1- Wanita yang tidak suka makan ubat
2- Wanita yang lepas bersalin
3- Wanita yang ingin punya anak
4- Berumur 15 Tahun Keatas.
5- Nak Kuatkan akar rambut
6- Nak Kuatkan tulang
7- Cegah Kanser
8- Memperbetulkan perjalanan darah
9- Wanita yang susah dapat anak.
10- Nak betulkan sistem dalam badan.
11-Masalah sinus waktu pagi



HARGA RUNCIT = RM 103
HARGA AHLI = RM67 
(Tidak Termasuk Shipping RM12) 

60 Tablet

Essential for a vibrant life, better health, and more energy
Delivers nutrients Just Like Nature™
Proven by science to be up to 10 times more available for absorption than the competition
Protects antioxidant vitamins from free radical damage up to 5 times better than the leading brands


Translate Malay

Perlu untuk kehidupan yang sihat, kesihatan yang lebih baik, dan lebih banyak tenaga .Memberikan nutrien secara semula jadi™ Terbukti oleh sains sehingga 10 kali ganda untuk penyerapan daripada persaing. Melindungi sebagai vitamin antioksidan dari kerosakan radikal bebas sehingga 5 kali lebih baik daripada jenama terkemuka

VFL Multivitamin & Mineral ™ + Besi untuk Wanita
Apa yang Membuat Ia Berbeza?
VFL Multivitamin & Mineral ™ + Besi untuk Wanita memberi 24 nutrien penting dari sumber optimum dan dalam kombinasi yang betul dengan bentuk mineral Oligo ™ untuk penyerapan dan perlindungan antioksidan yang maksimum. *

VFL Multivitamin & Mineral ™ + Besi untuk Wanita
Apa yang Membuat Ia Berbeza?
VFL Multivitamin & Mineral ™ + Besi untuk Wanita membekalkan 24 nutrien penting dari sumber optimum dan dalam kombinasi yang betul dengan bentuk mineral Oligo ™ untuk penyerapan dan perlindungan antioksidan yang maksimum. *

Perbezaan Oligo 

 Perlu kehidupan yang bersemangat dan bertenaga, kesihatan yang lebih baik, dan lebih banyak tenaga Vitamin dan mineral membantu mencegah penyakit dan memberikan sokongan penting kepada kebanyakan fungsi badan, termasuk pertumbuhan dan pengeluaran tenaga. VFL Multivitamin & Mineral ™ + Besi untuk Wanita menyediakan tahap nutrien yang sesuai berdasarkan umur dan keperluan jantina anda yang unik.


Membekalkan nutrien secara semula jadi ™Oligo membekalkan mineral kepada sebatian organik untuk mencerminkan cara mereka secara semula jadi dijumpai dalam buah-buahan, sayur-sayuran, dan makanan keseluruhan yang lain.


Terbukti dengan sains sehingga 10 kali lebih banyak untuk penyerapan daripada pesaing lain.
Bentuk mineral tradisional boleh mengikis dalam usus, menjadikan mereka sukar diserap. Oligo membantu mengekalkan larut mineral dalam usus-di mana penyerapan nutrien berlaku.Melindungi vitamin antioksidan dari kerosakan radikal bebas sehingga 5 kali lebih baik daripada jenama terkemuka.
Bentuk mineral tradisional boleh menyebabkan peningkatan radikal bebas, merompak antioksidan dalam multivitamin anda (vitamin A, C, dan E) dari beberapa potensi mereka sebelum mereka dapat diserap. Oligo mengawasi mineral, mengurangkan keupayaannya untuk menghasilkan radikal bebas yang berlebihan.Kami mencabar pesaing kami untuk menghasilkan sebarang bukti yang bertentangan dengan penemuan saintifik iniOligo telah dibangunkan oleh saintis Melaleuca dan disahkan oleh penyelidik terkemuka di lapangan. Kami mencabar semua pengilang suplemen vitamin dan mineral untuk melakukan ujian sendiri dan melihat bagaimana suplemen mereka menentang Oligo.

Kenapa itu Penting?

Semua nutrien di dunia tidak akan berbuat apa-apa jika tubuh anda tidak dapat menggunakannya. VFL Multivitamin & Mineral ™ + Besi untuk Wanita telah dirumuskan menggunakan sumber nutrien yang paling bioavailable-selalunya pelbagai sumber-semua dalam jumlah yang disyorkan untuk membantu anda mendapatkan nutrien yang anda perlukan setiap hari. Ia juga menawarkan satu perkara yang tidak boleh ditawarkan oleh multivitamin lain di dunia-Oligo. Penemuan hebat ini menggalakkan keterlarutan mineral maksimum sambil melindungi potensi antioksidan anda. Sebenarnya, tiada bentuk mineral lain yang lebih tersedia untuk penyerapan daripada Oligo Melaleuca.

Hasilnya adalah lebih banyak tenaga dan kesihatan yang lebih baik-satu perbezaan yang sebenarnya anda rasakan.Ia berfungsi kerana ...Galian-galian dalam makanan tambahan akan menghablur semasa pencernaan, yang menghalang penyerapan. Di samping itu, mineral juga cenderung mencetuskan radikal bebas semasa penghadaman. Larian radikal bebas ini boleh "menggunakan" antioksidan dalam multivitamin anda (vitamin A, C, dan E), menjadikannya hampir tidak berguna.
Oligo mengikat mineral kepada ramuan organik (oligofruktosa dan asid amino) untuk mencerminkan cara mineral secara semula jadi dijumpai dalam buah-buahan, sayur-sayuran, dan makanan keseluruhan yang lain.

Proses mengikat ini bukan sahaja menjadikan mineral lebih mudah untuk diserap oleh badan, tetapi juga melindungi mineral- mampu untuk menghilangkan  sejumlah besar radikal bebas. Hasilnya, lebih banyak nutrien kritikal yang anda perlukan untuk kesihatan yang lebih baik tersedia untuk digunakan setiap hari.

==============================================

Apabila diuji terhadap bentuk sulfat, glukonat, oksida, dan fumarat tembaga, besi, mangan, dan zink (bentuk yang biasa digunakan oleh hampir semua suplemen pemakanan yang dipasarkan secara komersial) pada keadaan usus.



TESTIMONI 

Lihat Video Untuk Testimoni Pelanggan



Anda bukan sahaja membeli suplemen mineral multivitamin.
Tetapi anda membeli ..
 tenaga untuk menempuhi jadual harian yang sibuk . Nisbah Vitality Pack yang sempurna untuk vitamin dan mineral yang diformulakan oleh Oligo memastikan anda mendapat nutrien yang betul dalam jumlah yang betul.

Keupayaan untuk hidup setiap hari sepenuhnya ,Tidak kira berapa usia atau peringkat kehidupan yang anda temui dalam diri anda, anda berhak mendapat yang terbaik  setiap saat. Formula Pek Vitaliti yang berbeza untuk usia dan jantina memberikan kuasa Oligo kepada semua orang.


Keyakinan bahawa saya meletakkan kesihatan saya terlebih dahulu Tiada yang lebih penting daripada kesihatan anda. Itulah cara anda menikmati kehidupan. Bagaimana anda membuat perbezaan untuk orang lain. Itulah sebabnya Pek Vitality hanya menggunakan bahan semulajadi terbaik di dunia.

Rasa Mahal tetapi mencegah lebih baik dari merawat...



Fakta Produk Dari USA.

Untuk Mengeluarkan atau Produce sesuatu produk sangatlah ketat

Terutama Bila untuk dipasarkan di Amazon.com seperti lazada disini

perlu mematuhi syarat-syarat yang ketat Kerana penduduk di USA sangat sensitif .Jika

ada sahaja produk yang tidak berkualiti di keluarkan syarikat mereka akan banned dan pastikan ditutup supaya tiada pengeluaran lagi.



Fakta untuk dijual di Malaysia

Produk itu perlu dipastikan selamat dan halal untuk digunakan.

Berminat sila Whatsapp 
(klik link ini -tanpa perlu save nombor)